sobota, 17 lutego 2007

Przebojowa Polka

Że jestem przebojowa, wiem nie od dzis, ale wczoraj postanowiłam o tym przekonać innych.
W Gdańsku odbył się jeden z castingów do nowego programu TVP - "Przebojowe Polki", a ja nie mogłam się tam nie pojawić!

Przegapiłam już "SuperTalent, a przeciez gorąco wierzę, ze ów talent posiadam! Pozostaje jedynie kwestia ustalenia, co nim jest. Moze kamera? ;-)

Tak czy siak, program ten jest, jak sama nazwa wskazuje, dla kobiet jedynie, co zwiększa moje szanse o pawie 50% jako ze połowa populacji Polaków nie moze w nim brać udziału!

Dzis czekam na telefon. Dzwoń Nokio! Czemu milczysz?! Nie rób mi tego! Tu chodzi o moją karierę!

Przebojowa Ania

PS. O wybaczenie smiem prosić, jako że z niewiadomych mi powodów Blogger nie pozwala mi dziżycie zmiękczonego "s" uznajęc operację "prawy alt + s" jako akcję "Publish". Podobny (acz bardziej złozony problem) mam z operację "prawy alt + z". Za niedogodnosci przepraszam.

1 komentarz:

yessien pisze...

Możesz zmienić język, w którym piszesz w ustawieniach. To powinno pomóc :-)
powodzenia ;-)